Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstcadeautjes, trouwbedankje, kaarsjes en geluksengeltjes



Eigenlijk zou ik alle artikelen van mijn andere webshop Joy@home over moeten gaan zetten naar Create4joy, maar ik vind nieuwe dingen maken veel leuker 😂 Ik ben bang dat het sluiten van Joy nog heeeel lang gaat duren 😅

Voor vandaag hebben we....
1. Buisje met engeltje, 3 kaarsjes en een label eigen tekst. De kaarsjes zijn er in meerdere kleuren.
2. Beschermengeltje in een potje met veertjes en een label met eigen tekst.
3. Zeephanger goud met sticker cadeautje van zwart/goud.
4. Deursleutel zeephanger zilver met een kwastje/tassel.
5. "vallende" ster van hout en macramé met zilveren glitters.
6. Goudkleurig kaarsje met kaartje van handgeschept papier, Make a wish.
7. Onderzetter/flesopener van berkenhout met zwarte letters Cheers.
8. Kerstsok cadeauzakje met een engel sleutelhanger met een kashmiri kraal.
9. Een tetra buideltje snoepjes met een vilt hartje in vele kleuren en een bedeltje Thank you in het zilver of brons.









Allemaal te bestellen bij Create4joy

Reacties

Populair

♥ Jute cadeaulabels

Geknutseld met jute: € 2,25 ps  De woorden plus het 2e hartje van Thanks kunnen in vele kleurtjes. Zie: Labels Ik heb ook nog even een postbak - lectuurbak in de wash gezet. Het heeft nu een brocante tintje € 29,95 Grey washed. Er zitten haakjes aan de achterkant om het op te hangen. Afm.: 56 cm x 39,5 cm x 10 cm. Zie: Postbak En ik heb nog een leuke deurhanger gevonden en wat zinken labels Wit met zink € 3,75 Zie: Hangers Voor de zinken labels zie: Labels € 1,00 ps. JOY@HOME

♥ Een paar hart labels tussendoor

Hartje labels met muziekblad papier & oud kranten papier. De labels zijn van stevig karton en in 3 afmetingen. voor info en/of bestellen zie Labels Labels

♥ Brocante handgemaakte beren & konijnen

Uniek handwerk! Met trots mag ik ze in mijn winkel plaatsen. Gemaakt door een lieve vriendin van mij. Pilar Liggend 30 cm lang. € 49,95 Zie: Pilar Bunyip 15 cm lang en er zit een touwtje aan om hem op te hangen. € 24,95 Zie: Bunyip Bya 15 cm lang en er zit een touwtje aan om haar op te hangen. € 24,95 Zie: Bya Benoe 15 cm lang en er zit een touwtje aan om haar op te hangen. € 24,95 Zie: Benoe Pip Liggend 26 cm lang. € 39,95 Zie: Pip Bunyip, Bya & Benoe JOY@HOME