Doorgaan naar hoofdcontent

Kleine originele aardigheidjes, cadeautjes, presentjes, bedankjes of traktaties

Of hoe je het ook wil noemen :-)

Mijn webwinkel Joy@home bestaat al vanaf 2010 en ik ben in 2013 officieel gegaan. Ik begon in 2005 met handgemaakte sieraden, toen kwamen er opgeknapte kleinmeubelen en woonaccessoires bij. Toen waren de zeepkettingen een hype, daarna werden het de bedankjes/cadeautjes. Ik probeerde uniek te blijven en was 1 van de voorlopers op deze gebieden.

Maar eerst kregen de kringloopwinkels en tweedehands markten het door dat hun spullen gewild waren, de prijzen stegen omhoog, dat was niet leuk meer. Zo kwamen er ook allemaal kleine kralenwinkels, dus velen gingen hun eigen sieraden maken. Toen werd je doodgegooid met zeep en alles wat daarmee te maken had :-) 

En ja hoor, nu zijn de online cadeauwinkeltjes niet meer weg te denken.
Er wordt helaas ook veel gekopieerd van elkaar.
En de 1 heeft net wat meer centen om te investeren of meer hulp, wat dan ook. Maar ach zo gaat dit nu eenmaal. Elk soort bedrijf heeft concurrentie.
Zo is het leven.

Maar dit maakt het wel heel lastig om sowieso bij te blijven, maar ook om apart te zijn zodat je toch nog een beetje opvalt als een klein lichtpuntje in die overwoekerde jungle van webwinkels.

Wat ik hier nu mee wil zeggen :-) Ik ben bezig met een nieuwe shop! Woop woop lol. Mede door privéomstandigheden en omdat Joy@home al een tijd bestaat en door bovenstaand verhaal, is de shop en ikzelf helaas ook haha, verouderd. Mezelf kan ik niet een paar jaar jonger maken, maar de webwinkel kan ik wel proberen te vernieuwen, wat hipper te zijn en toch weer een poging doen om unieke producten te leveren.

Dit betekent wel dat dit heeeeel veel werk is, ik daar een lange tijd mee bezig ben (ik hoop niet te lang, anders is dit ook weer verouderd haha) En dat uiteindelijk Joy komt te vervallen. 
Het zal pijn gaan doen, want Joy is toch wel mijn kindje en ik ben er trots op dat ik nog steeds "in de lucht ben". Maar soms moet je een deur sluiten om er weer 1 open te doen...
Over deuren gesproken, de deur van mijn nieuwe webwinkel staat al op een kiertje, dus kun je als je wilt een kijkje gaan nemen en je of aanmelden voor de nieuwsbrief of me volgen via 1 van de vele social media lijntjes, om op de hoogte te blijven van het werkproces. 

De nieuwe shop gaat Create4joy heten! Zoals sommigen van jullie nog weten, heb ik ook een aparte knutselmaterialen webshop gehad: Create@home, deze is uiteindelijk in Joy opgenomen en vond het nu wel toepasselijk beide namen samen te smelten :-) 

Heel verhaal, maar tadaaaaa:

Klik op de deur en kom binnen!

Handgemaakte presentjes. Klein in prijs, maar groots in gebaar en gevoel

Tot snel weer. Liefs, Irene




Reacties

Populair

♥ Potjes, flesjes, zeepjes en nog veel meer leuke gifts

Dit keer gefreubelt met potjes en flesjes. En de gewilde glazen kerstballen met persoonlijke boodschap op kraft papier.  Nu voor een trouwerij, was erg leuk om te doen. Ook zijn er nieuwe zinken, - en houten labels binnen. Merry Christmas - Xmas gift for you & made with love. En natuurlijk de kerst zeepkettingen niet te vergeten. www.joyathome.nl             Heb je vragen, kun je mij altijd een e-mail sturen of bellen. info@joyathome.nl 06-49307137 Veel winkel- en kijkplezier. Groetjes, Irene

♥ Een brocante paraplubak, naaikist, sleutels, blok, plantenrekje & stoof.

Ik heb een aantal brocante spullen erbij in de winkel. JOY@HOME Brocante paraplubak in het oudgroen. Voor info zie: Paraplubak Een ouderwetse stoof, in het poederroze. Voor info zie: Stoof Antieke originele harmonica naaikist in het oudgroen. Voor info zie: Naaikist Brocante plantenrekje van gietijzer Voor info zie : Plantenrekje Kruk - blok van steigerhout met hartjes. Poeder roze met wit. Voor info zie: Blok Brocante koperen sleutels. Voor info zie: Sleutels www.joyathome.nl Facebook Joy@home

Brocante broodtrommel, tafeltje, schilderijtje & memobord

- Rolluik broodtrommel met sjablonen van kop&schotels - Sierlijk bijzettafeltje - Memobord in vele kleurtjes - Antiek schilderijtje.     JOY@HOME