Doorgaan naar hoofdcontent

Woonaccessoires en kleine cadeautjes

5 februari 2022 deel 3 😃
Door de donkere en verplichte thuisblijf dagen, heb ik nu zoveel te delen hoor haha. Het houdt me bezig en als ik eenmaal begin, slaat mijn creativiteit op hol 🤯 Nu heb ik er tijd voor, dus neem ik het er maar van ook. Dit is nu eigenlijk de categorie "van alles wat ".
  • Een houten boomblad en een canvas hartje met een label eigen tekst, de label kan weer in vele kleuren. 36 om precies te zijn.
  • Een grote kan - vaas craquelé in het oudroze.
  • Envelopjes met een sleutel en sticker in hartvorm met vele teksten beginnend met The key to...... 
  • Houten klosjes.
  • Handgemaakt beertje.
  • Nep boekjes als opbergdoosjes, een note bord met jute, een PTMD kist en een notitieboekje.
  • Schilderij - canvasdoek met een vintage vrouw in baljurk.
  • Place-mats linnen met tekst. Trust en Feel.
  • Skeleton keys met een label.
  • Diverse spiegeltjes voor aan de wand. Industrieel, vintage, brocante en Barok stijl.
  • En vlinders van porselein in het wit en mint met kralen en een label, waar je een persoonlijke tekst op kunt laten zetten. 
Nu op naar deel 4 :-)
Wil je trouwens iets in een andere combinatie of kleur, alles is bespreekbaar!
Mijn shoppie: www.joyathome.nl















Veel winkel,- en kijkplezier


Reacties

Populair

♥ Mooie zeep bedankjes af, een paar klosjes met kant & een badkamer setje in het oudblauw erbij.

2 opdrachten af voor bedankjes.  Heel leuk verzonnen van een klant van de eerste foto.  Als afscheid op haar werk heeft ze voor iedere collega  een hanger met naam en op de achterkant een persoonlijk berichtje laten zetten. Deze bedankjes zeggen genoeg :-) Mooi antieke kantjes binnen, crèmekleurig & houtskool grijs op een houten klos. Zie Kant En een oudblauw glazen schaaltje & flesje in de brocante stijl.  Zie Diversen www.joyathome.nl Facebook Joy@home

♥ Workshop zeepketting maken

♥ WORKSHOP ♥  We maken een zeepketting met verschillende  zeepvormen en kleuren,  originele mooie kralen,  diverse houtaccessoires en/of lintjes en kwastjes. U mag zelf bepalen hoe de zeepketting eruit komt te zien. Het kan in een landelijke stijl,  maar u kunt ook kiezen voor een brocante  of wat modernere zeepketting. Een paar voorbeelden : Kosten workshop :  € 20,- per persoon  inclusief alle materialen voor het maken van een  zeepketting  met max. 3 zeepjes & 2 houten hartjes,  de rest van de materialen mag onbeperkt. Plus koffie/thee en iets lekkers.  Tijdens deze workshop kunt u tevens nog een 2e kleinere zeepketting maken voor € 7,50 extra.  Hierbij kunt u denken aan: Minimaal 4 deelnemers en maximaal 10. Locatie Schiedam  Duur: ongeveer 2 uur Heeft u interesse of vragen,  u kunt mij altijd bellen of een e-mail sturen: 06-49307137 info@joyathome.nl

♥ Jute cadeaulabels

Geknutseld met jute: € 2,25 ps  De woorden plus het 2e hartje van Thanks kunnen in vele kleurtjes. Zie: Labels Ik heb ook nog even een postbak - lectuurbak in de wash gezet. Het heeft nu een brocante tintje € 29,95 Grey washed. Er zitten haakjes aan de achterkant om het op te hangen. Afm.: 56 cm x 39,5 cm x 10 cm. Zie: Postbak En ik heb nog een leuke deurhanger gevonden en wat zinken labels Wit met zink € 3,75 Zie: Hangers Voor de zinken labels zie: Labels € 1,00 ps. JOY@HOME